p1b6nak1ll1ea5esmgj9bofm7j4.jpg

Budowanie litery/kształtu za pomocą MoSpline

Mimo świątecznego zgiełku zakupów, pakowania prezentów i porządków nie zapominam o was i przedstawiam nowy tutorial. Nie będzie bombek, choinek i tym podobnych, ale coś innego, a mianowicie niedoceniony, trochę zapomniany, ale na pewno do końca niezrozumiały MoSpline i jego bardzo duże możliwość. Tym razem ten element MoGrapha poznamy w turtle mode, czyli programowanie matematyczne na zasadzie trybu rozkazującego. Aby zobaczyć spline w Cinema 4d musimy nadać mu grubość przez extrude, dodać sketch and toon shader lub renderowac za pomocą modułu włosów. Jeżeli chcecie uzyskać efekt zaokrąglenia jak w mojej galerii to na szczyt hierarchii musicie dodać subdivision surface.
Najlepsze efekty według mnie są, kiedy obiekt buduje się z góry do dołu, nie eksperymentowałem a fallofem, ale hmmmmmmmm. Może wy pokażecie wasze rendery. Miłego oglądania i jak zawsze zapraszam do polubienia FB oraz zapisywanie się do newslettera.

Podziel się

Skomentuj

Upewnij się, że pola oznaczone wymagane gwiazdką (*) zostały wypełnione. Kod HTML nie jest dozwolony.