p1acaj78dc1msfi1i18121dq7huu4.jpg

Uszkodzenia i zużycie za pomocą Vertex Weight

Witam w kolejnej bardzo fajnej i efektowniej lekcji. Dziś przedstawię Wam jak odwzorować uszkodzenie i zużycie przedmiotów, przez co dodamy realizmu do naszych renderów. Dziś skupimy się na Vertex Weight używając paint tool lub selekcji poligonów albo krawędzi w celu zaznaczenia przestrzeni do deformacji. Jest to bardzo elastyczna i bardzo efektowna technika, a efekty poruszające a przede wszystkim oddające realizm otaczającego nas świata. Jeżeli potrzebujesz inspiracji, po prostu rozejrzyj się dookoła, a na pewno zobaczy przedmioty zniszczone codziennym użytkowaniem. Jak zawsze zapraszam do newslettera i komentarzy, a jeśli masz, pytania śmiało pisz.

Podziel się

Skomentuj

Upewnij się, że pola oznaczone wymagane gwiazdką (*) zostały wypełnione. Kod HTML nie jest dozwolony.